ماشین آلات خط تولید پلت, همه مقالات

دستگاه پلت خوراک آبزیان “بدون لرزش”

خوراک پلت با کیفیت‌ترین خوراکی است که تا به امروز برای آبزیان شناخته شده است. این نوع خوراک به دلیل دارا بودن تمام عناصر، ویتامین‌ها و پروتئین‌های مورد نیاز بدن آبزیان برای آن‌ها فواید زیادی دارد.

خوراک پلت با کیفیت‌ترین خوراکی است که تا به امروز برای آبزیان شناخته شده است. این نوع خوراک به دلیل دارا بودن تمام عناصر، ویتامین‌ها و پروتئین‌های مورد نیاز بدن آبزیان برای آن‌ها فواید زیادی دارد و به طور چشمگیری مورد استقبال قرار گرفته است. تولید خوراک پلت فرایند خاص خود را دارد که باید حتما تمام مراحل فرایند اجرا شوند و در نهایت خوراک پلت توسط دستگاه دستگاه پلت خوراک آبزیان تولید شود. در خط تولید خوراک آبزیان دستگاه‌ها مختلفی استفاده می‌شوند تا در نهایت خوراک پلت شده تولید شود. در این مقاله در مورد این دستگاه‌ها و کاربرد آن‌ها توضیحات مختصری را در اختیار شما همراهان عزیز قرار می‌دهیم. همچنین به طور مفصل دستگاه دستگاه پلت خوراک آبزیان را معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید.

خط تولید خوراک آبزیان

خوراک پلت شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌توان گفت امروزه تمام پرورش دهندگان از آن استفاده می‌کنند، در خطوط تولید خوراک در کارخانه‌های تولید خوراک دام، مواد غذایی مورد نیاز حیوانات تولید می‌شود. در این خطوط تولید، دستگاه‌های مختلفی به کار برده شده‌اند که هر کدام کار خاصی انجام می‌دهند تا در نهایت خوراک را تبدیل به پلت کنند. در اینجا هر کدام از این دستگاه‌ها را نام برده و توضیح مختصری راجع‌به هر کدام می‌دهیم.

سیستم جداسازی گرد و غبار

اولین مرحله در تولید خوراک آبزیان است. در این سیستم مواد اضافی و گرد و غبار مواد اولیه گرفته می‌شود و در نهایت مواد اولیه خالص و پاک از هر نوع آلودگی در خروجی قرار می‌گیرد.

دستگاه آسیاب

دستگاهی است که نقش مهمی در تولید خوراک آبزیان دارد. همانطور که گفته شد خوراک پلت ترکیبی از تمام مواد مورد نیاز بدن آبزیان است. این مواد برای اینکه به راحتی با هم ترکیب شوند و آبزیان توانایی انتخاب تنها یک نوع خوراک را نداشته باشند، آسیاب می‌شوند.

دستگاه میکسر

که تمام موادی که آسیاب شده‌اند را با نسبت‌های مشخص با هم ترکیب می‌کند. این دستگاه مخلوط یک دست و همگنی از مواد ایجاد می‌کند.
دستگاه دستگاه پلت خوراک آبزیان که مهم‌ترین دستگاه در فرایند تولید خوارک پلت شده برای آبزیان است. دستگاه پلت ساز انواع مختلفی دارند که با توجه به کاربرد لازم، یک نوع از آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه پلت ساز غذای ماهی

دستگاه دستگاه پلت خوراک آبزیان نقش مهمی در تولید خوراک پلت شده برای ماهی‌ها و آبزیان دارد. این دستگاه آخرین مرحله تولید پلت می‌باشد. کارکرد این دستگاه به این صورت است که موادی که با هم مخلوط شده‌اند وارد دستگاه می‌شوند. سپس ابتدا با دمای زیادی که به مواد داده می‌شود، تمام میکروب‌ها و عوامل بیماری زا آن‌ها از بین می‌روند. پس از آن عناصر مورد نیاز آبزیان مانند ویتامین‌ها و پروتئین‌ها به مواد اضافه می‌شود. سپس به مواد چربی و رطوبت داده می‌شود که باعث می‌شود مواد تبدیل به خمیر شوند. در پایان نیز مواد با فشار زیادی که به آن‌ها وارد می‌شود، از روزنه‌های دای دستگاه عبور می‌کنند و تبدیل به پلت می‌شوند.

جمع بندی

دستگاه دستگاه پلت خوراک آبزیان دستگاهی است که در خط تولید پلت استفاده می‌شود و نقش بسیار مهمی دارد. در این مقاله در مورد دستگاه‌هایی که در خط تولید خوراک آبزیان به کار برده می‌شوند، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دادیم. همچنین در مورد دستگاه دستگاه پلت خوراک آبزیان نیز صحبت کردیم و کارکرد آن را به طور کامل شرح دادیم. امید است که این مطلب مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *