ماشین آلات خط تولید پلت, همه مقالات

قیمت خط تولید خوراک آبزیان

با توجه به ارزش غذایی بالایی که فرآورده‌های دریایی دارند، در حال حاضر میزان تقاضا برای این فرآورده‌ها بسیار زیاد شده است.

با توجه به ارزش غذایی بالایی که فرآورده‌های دریایی دارند، در حال حاضر میزان تقاضا برای این فرآورده‌ها بسیار زیاد شده است.
به همین دلیل علاوه بر غذایی که از دریاها تامین می‌شود، مراکز پرورش آبزیانی فروانی نیز تاسیس شده‌اند تا بتوانند پاسخگوی تمام نیاز مردم باشند. در مراکز پرورش آبزیان مهم‌ترین مسئله خوراک آبزیان است که از چه موادی و چگونه تولید می‌شود.
در حال حاضر بهترین خوراک چه برای آبزیان و چه برای دام و طیور خوراک پلت شده است. خوراک پلت شده برای آبزیان در کارخانه‌های تولید خوارک و در خطوط تولید خوراک آبزیان تولید می‌شوند.
با توجه به اینکه روزانه مقدار زیادی خوراک در هر کدام از این مراکز پرورش مورد مصرف قرار می‌گیرد، هزینه‌های تامین خوراک برای آبزیان بسیار زیاد است. چاره‌ای که برای این مشکل اندیشیده شده است این است که هر مرکز به طور جداگانه برای خود یک خط تولید خوراک داشته باشد.
برای تهیه این خط تولید ابتدا باید در مورد قیمت خط تولید خوراک آبزیان تحقیقاتی انجام دهید.
در این مقاله ما قصد داریم تا خط تولید خوراک آبزیان، دستگاه‌های این خط تولید و قیمت خط تولید خوراک آبزیان را مورد بررسی قررا دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

خط تولید خوراک آبزیان

همانطور که گفته شد بهترین خوراک برای آبزیان خوارک پلت شده است که در خط تولید خوراک آبزیان تولید می‌شود. این خط تولید دستگاه‌های مختلفی دارد که قیمت خط تولید خوارک آبزیان به این دستگاه‌ها بستگی دارد. برای خرید یک خط تولید باید با توجه به وسعت مرکز پرورش آبزیان خود، خط تولید تهیه کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد. حال به معرفی دستگاه‌های این خط تولید می‌پردازیم.

دستگاه آسیاب

تمام موادی که قرار است جزء ترکیبات پلت باشند، ابتدا درون دستگاه آسیاب به اندازه‌های کوچک‌تر خرد می‌شوند. یا حتی در صورت تمایل پودر می‌شوند. این کار به این دلیل انجام می‌شود که مواد راحت‌تر با هم ترکیب شوند. دستگاه‌های آسیاب انواع متفاوتی از نظر اندازه، قدرت موتور، جنس و …. دارند. با توجه به نوع این دستگاه قیمت خط تولید خوراک آبزیان متفاوت می‌شود.

دستگاه میکسر

دستگاه میکسر تمام موادی که در قسمت قبل آسیاب شده‌اند را با هم مخلوط می‌کند. به دلیل اینکه مخلوط همگنی از تمام مواد به دست آید از دستگاه میکسر استفاده می‌شود. مواد با نسبت‌های معینی نسبت به یکدیگر وارد این دستگاه می‌شوند و با هم مخلوط می‌شوند.

دستگاه پلت ساز

دستگاه پلت ساز مهم‌ترین دستگاه در خط تولید خوراک برای حیوانات می‌باشد که قیمت خط تولید خوراک آبزیان تا حدود زیادی به این دستگاه بستگی دارد. موادی که در قسمت قبل با هم مخلوط شده‌اند در دستگاه پلت با اعمال دمای زیاد و رطوبت به خمیر تبدیل می‌شوند و سپس با فشار زیاد از صفحه دای دستگاه عبور می‌کنند و تبدیل به پلت می‌شوند.

جمع بندی

در این مقاله در مورد قیمت خط تولید خوراک آبزیان و دستگاه‌هایی که در این خط تولید به کار رفته‌اند صحبت کردیم. با توجه به هزینه‌های زیادی که خوراک آبزیان دارند داشتن یک خط تولید خصوصی می‌تواند کمک زیادی به صرفه جویی در هزینه‌ها و زمان بکند. علاوه بر این تولید خوراک اختصاصی یکی دیگر از مزایای این خط تولید می‌باشد.
شما همراهان عزیز می‌توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات وب سایت ما، با ما در میان بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *