ماشین آلات خط تولید پلت, همه مقالات

قیمت دستگاه پلت کود دامی و خط تولید آن

امروز می خواهیم به یکی از چالش های متداول در طول دوره پرورش دام ها بپردازیم، چالشی که با بکارگیری دستگاه پلت کود دامی به درآمد تبدیل می شود.

امروز می خواهیم به یکی از چالش های متداول در طول دوره پرورش دام ها بپردازیم، چالشی که با بکارگیری دستگاه پلت کود دامی به درآمد تبدیل می شود. در همه دامداری ها چه دامداری های کوچک و واحد های صنعتی آن روزانه بسته به شرایط گله، حجم زیادی فضولات و کود ایجاد می شود. مدیریت و جمع آوری این حجم از کود از یک سو و انبار کردن و یا انتقال آن از سوی دیگر همواره گریبان گیر و مسئله ساز است. با م همراه باشید تا راه حل اساسی را برای این موضوع ارائه دهیم.

دستگاه پلت کود دامی چیست؟

همان طور که در بالا اشاره شد، در اغلب واحد های پرورش دام جمع آوری و رفع کود های گله دام به روش سنتی انجام می شود. این کار نه تنها توجیه اقتصادی ندارد بلکه همواره بخشی از مساحت دامداری را اشغال می کند. از طرف دیگر انباشت کود و فضولات دامی از نظر بهداشتی آسیاب زا است و می تواند خطرات جدی برای گله ایجاد نماید.

کارکرد دستگاه پلت کود دامی

با استفاده از دستگاه پلت کود دامی می توان به شکل مستمر کود های جمع آوری شده را به با استفاده از دستگاه به کود های فراوری شده و با ارزش تبدیل کرد. از سوی دیگر نیازی به انبار کردن و انباشت کود ها نخواهد بود. استفاده از این روش برای تبدیل کود های پر دردسر به کود های فراوری شده و فروش آن بهینه ترین روش برای این مسئله است.

معرفی تجهیزات و قیمت خط تولید کود پلت مرغی

 در خط تولید تبدیل فضولات دامی و یا کود مرغی به پلیت یا کود پلت، از تجهیزاتی برای انجام عملیات ها استفاده می شود. در ادامه به ترتیب تجهیزات لازم را بررسی می کنیم:

_ ورودی مواد اولیه

_ جدا کننده ناخالصی های فلزی از مواد

_ دستگاه های انتقال دهنده به منظور ارتباط دادن دستگاه ها با یکدیگر

_ سرند کردن و آسیاب مواد که به کمک دستگاه آسیاب انجام می شود.

_ دستگاه میکسر به منظور مخلوط سازی مواد

_ کاندیشینر و دستگاه پلت کود دامی برای تبدیل مخلوط ایجاد به فرم پلت

_ خشک کن یا کولر که سریعا گرما و رطوبت پلت تازه را میگیرد تا از کپک زدگی آن جلوگیری به عمل آید.

_ دستگاه های بسته بندی مواد که به آنها پکر گفته می شود و برای بسته بندی پلیت ها از آنها استفاده می شود.

نا گفته نماند که قیمت خط تولید کود پلت شده چه در نوع مرغی و یا دامی آن به تک تک تجهیزات بکار رفته در آن بستگی دارد. بالا یا پایین بودن کیفیت هر دستگاه در خط تولید بر روی قیمت و بیشتر از آن بر روی طول عمر مفید خط تولید تاثیر می گذارد. به علاوه در نظر داشته باشید، دستگاه پرس پلت کود حیوانی قیمت بالاتری نسبت به دیگر اجزای خط تولید دارد.

جمع بندی

در خرید دستگاه پلت کود دامی توجه داشته باشید که نوع و ظرفیت دستگاه باید کاملا با دیگر اجزای خط تولید متناسب باشد و گرنه طول عمر آن شدیدا کاهش می یابد. برای دریافت طرح های توجیهی و کسب اطلاعات بروز و دقیق در زمینه انواع خط تولید پلت می توانید همه روزه با ما در تماس باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *