ماشین آلات خط تولید پلت, همه مقالات

قیمت خط تولید پلت و تجهیزات آن

پلت، خوراک آماده در صنعت دامداری است که برای بسیاری از دامدارن و مرغداران دنیا هنوز ناشناخته است و با ورود تکنولوژی به دنیا هنوز تعداد زیادی از دامداران از روش های دستی برای تولید غذا استفاده می کنند.

پلت، خوراک آماده در صنعت دامداری است که برای بسیاری از دامدارن و مرغداران دنیا هنوز ناشناخته است و با ورود تکنولوژی به دنیا هنوز تعداد زیادی از دامداران از روش های دستی برای تولید غذا استفاده می کنند. قیمت خط تولید پلت کمی بیشتر از خوراک سنتی است اما بازده و سودی که در انتها نصیب تولید کننده می شود بیشتر است. در ابتدا باید بدانیم پلت چیست.

پلت

پلت از آسیاب کردن مواد اولیه و فشردن آن ها در داخل یک دستگاه تحت گرما و رطوبت بدست می آید. شکل ظاهری این خوراک به صورت دانه های هم اندازه و منسجم است. در دستگاه پلت حرارت و فشار بخاری که به مواد اولیه وارد می شود اغلب مواد بیماری زا را از بین می برد. این دمای بالا در ارتقاء قابلیت هضم دام و طیور نیز تاثیر گزار است.حرارت پلت در ژلاتینه شدن مواد نشاسته ای نیز تاثیر میگذارد. برای تولید خوراک پلت قیمت خط تولید پلت را باید به طور کامل بدانید. با ما در تماس باشید.

پلت از چه مواد مغذی ساخته شده است؟

برای تولید پلتی با کیفیت متخصصان زیادی در تلاش هستند تا مواد مورد نیاز و مغذی دام و طیور را تامین کنند. به عبارت دیگر پلت با اصولی تخصصی ترکیب و تولید می شود. مواد تشکیل دهنده ی پلت شامل مواد اولیه خوراکی، چربی، افزودنی ها، آمینه اسید ها و…می باشد. تهیه پلت دارای استانداردهایی است که اگر این استانداردها رعایت نشود علاوه بر خسارت بر حیوانات و جیره غذایی آن ها، برماشین آلات خط تولید پلت نیز آسیب وارد کنند. قیمت خط تولید پلت را قبل از راه اندازی کارخانه یا کارگاه تولید خوراک دام و طیور باید برآورد کنید. سپس اقدام به خرید کنید.

مزیا و معایب پلت چیست؟

مزایای خوراک پلت

1_حذف باکتری و کاهش تاثیرات مواد مضرموجود در مواد مغذی اولیه

2_هضم بهتر با پخته شدن مواد اولیه

3_ افزایش خوش خوراکی حیوان

4_دادن تمام مواد مغذی توسط دانه های پلت در یک مرحله به حیوان

5_افزایش ارزش مواد غذایی در طی مراحل پلت سازی

6_کمتر شدن دوره رشد و پروش حیوان

7_ماندگاری بیشتر پلت از جیره آردی

معایب خوراک پلت

در واقع خوراک پلت معایبی ندارد اما برای آشنایی بیشتر با آن لازم است چند نکته را بدانیم؛ بهتر است پلت را از کارخانه های تولید پلت نخرید زیرا به صرفه نیست. گاهی رطوبت پلت به صورت کامل گرفته نمی شود. به همین بهتر است پلت را خودتان تولید کنید.

قیمت خط تولید پلت چقدر است؟ آیا می توان خط تولید پلت را در دامداری ایجاد کرد؟

تجهیز خط تولید برای تولید پلت نیازمند بودجه است. علاوه بر قیمت خط تولید پلت باید سایر دستگاه ها را نیز خریداری کرد. دستگاه هایی مانند آسیاب و میکسر که مواد اولیه را قبل از ریختن در پلت ساز آماده کند. اما خط تولید پلت از چه بخش هایی ایجاد شده است؟ پلت از پنج مرحله عبور می کند تا به غذای کامل تبدیل شود.

1_سیستم ورودی

2_آسیاب کردن

3_میکس کردن

4_سیستم پلت کردن و خشک کردن

5_سیستم بسته بندی

خوراک پلت در فرآیندی منظم و برنامه ریزی شده در خط تولید پلت تولید می شود.

جمع بندی

قیمت خط تولید پلت برای خورد و خوراک دام و طیور مهم ترین دغدغه برای دامداران و مرغداران است. مهم ترین نیاز حیوان غذا است و میزان تقاضای غذای با کیفیت در میان دامداران و مرغداران زیاد است. خوراک پلت می تواند بهترین غذا برای طیور باشد که می توان آن را از کارخانه های تولید خوراک پلت تهیه کرد. اما ایجاد یک خط تولید پلت ارزش بیشتری دارد. هزینه ای که برای تولید خط پلت صرف می شود در طی ماه های آینده با سود بیشتر به دامدار بازگشته می شود.

می توانید برای راه اندازی خط تولید خوراک دام و طیور با مشاوران حرفه ای ما در تماس باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *