ماشین آلات خط تولید پلت, همه مقالات

قیمت دستگاه پلت‌ ساز کوچک ( 1 تن و 2 تن)

دستگاه پلت‌ساز دستگاهی است که خوراک پلت شده برای دام‌ها و طیور تولید می‌کند. از آنجایی که خوراک پلت شده اهمیت زیادی دارد، بنابراین دستگاه پلت نیز به همان میزان ارزش دارد و مهم است.

دستگاه پلت‌ساز دستگاهی است که خوراک پلت شده برای دام‌ها و طیور تولید می‌کند. از آنجایی که خوراک پلت شده اهمیت زیادی دارد، بنابراین دستگاه پلت نیز به همان میزان ارزش دارد و مهم است. کاربرد دستگاه‌های پلت‌ساز در کارخانه‌های تولید خوراک دام و خطوط تولید خوراک دام است.

این دستگاه‌ها اندازه‌های مختلفی دارند و با توجه به کاربردشان اندازه‌ای متناسب با همان کاربرد باید تهیه شود. قیمت این دستگاه‌ها نیز بسته به اندازه و ظرفیتشان متفاوت است. قیمت دستگاه پلت ‌ساز کوچک کمتر از دیگر انواع آن است.

بنابراین اگر نیاز شما به این دستگاه کم است می‌توانید یک نمونه کوچک آن را تهیه و استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا در مورد قیمت دستگاه پلت‌ ساز کوچک و کاربردهای این دستگاه بیشتر توضیح دهیم.

دستگاه پلت‌ساز کوچک

دستگاه پلت‌ساز همانطور که گفته شد دستگاهی است که خوراک دام  را به پلت تبدیل می‌کند. در این دستگاه که در مرحلۀ آخر خط تولید خوارک پلت قرار دارد، موادی که آسیاب شده و باهم مخلوط شده‎اند وارد این دستگاه می‌شوند.

در این دستگاه این مواد تحت فشار، دما و رطوبت قرار می‌گیرند و به شکل خمیری در می‌آیند سپس از صفحه دای دستگاه عبور می‌کنند و به شکل پلت در می‌آیند. در دستگاه پلت مواد در دمای بالایی قرار می‌گیرند که موجب می‌شود میکروب‌های موجود در مواد اولیه از بین بروند. همچنین پروتئین‌ها، چربی‌ها و دیگر املاح موردنیاز برای دام در حین پلت شدن به مواد اضافه می‌شوند.

به همین دلیل خوراک پلت به عنوان بهترین خوارک برای دام‌ها و طیور شناخته شده است. ظرفیت تولید پلت در این دستگاه‌ها بستگی به ظرفیت دستگاه دارد که قیمت دستگاه پلت‌ ساز کوچک مناسب‌تر از انواع بزرگ‌تر آن است و شما می‌توانید برای مصارف خانگی آن را تهیه کنید.

کاربرد دستگاه پلت‌ساز

در قسمت‌های قبل گفته شد که از این دستگاه برای تولید خوراک پلت شده برای دام‌ها و طیور استفاده می‌شود. پس بیشترین کاربرد این دستگاه در خطوط تولید خوراک دام و طیور و آبزیان و مرغداری‌ها و دامداری‌ها است. در کارخانه‌های تولید خوراک دام که به صورت عمده خوراک پلت تولید می‌شود، از دستگاه‌های پلت‌ساز بزرگ و صنعتی استفاده می‌شود.

اما در مرغداری‌ها و دامداری‌ها که تنها به اندازه مصرف دام و مرغ‌ها خوراک تولید می‌شود، می‌توان دستگاه پلت‌ساز کوچک را تهیه کرد. قیمت دستگاه پلت‌ ساز کوچک نسبت به دستگاه‌های بزرگ و صنعتی بسیار کمتر است و به صاحبان دامداری‌ها و مرغداری‌ها توصیه می‌شود که نوع کوچک آن را تهیه کرده.

علاوه بر کمتر بودن قیمت دستگاه پلت‌ساز کوچک، مکانی که این دستگاه اشغال می‌کند نیز بسیار کمتر است و برای مکان‌های که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند، این ابزار بهترین گزینه است.

جمع بندی

دستگاه پلت‌ ساز کوچک دستگاهی است که برای تولید خوراک پلت در مرغداری‎ها و دامداری‌ها که نیاز به تولید انبوه ندارند، مناسب است. قیمت دستگاه پلت‌ ساز کوچک نیز کمتر است و برای هزینه آن به مشکل برنمی‌خورید. قیمت دستگاه پلت خانگی به این دلیل که برای مصارف خانگی استفاده می‌شود و اندازه آن کوچک است زیاد نمی‌باشد.
اگر با مطالعه این مقاله تصمیم به خرید دستگاه پلت‌ساز خانگی گرفته‌اید، می‌توانید این دستگاه را از نمایندگی‌ها یا فروشگاه‌های اینترنتی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *