ماشین آلات خط تولید پلت, همه مقالات

قیمت دستگاه کنسانتره ساز و روش کار آن

در ابتدا باید بدانیم که کنسانتره چیست و چه کاربردهایی دارد؟ کنسانتره به غذای یکدست و خوش خوراکی گفته می شود که تمام نیاز های حیوان را بر طرف می کند.

در ابتدا باید بدانیم که کنسانتره چیست و چه کاربردهایی دارد؟ کنسانتره به غذای یکدست و خوش خوراکی گفته می شود که تمام نیاز های حیوان را بر طرف می کند. همواره تهیه خوراکی مقوی که تمام احتیاجات بدن دام و طیور را برطرف کند یکی از بزرگترین دغدغه های پرورش دهندگان بوده است. به همین منظور قیمت دستگاه کنسانتره ساز برای تولید کنندگان مورد اهمیت قرار گرفت.

 با کمک این دستگاه می توانید غذایی کامل و مقوی برای دام و طیور خود فراهم کنید این غذا با دستگاه کنسانتره ساز آماده می شود و تولید آن زمان زیادی نمی برد. قیمت دستگاه کنسانتره ساز برای دام و طیور متفاوت است. اما به طور کل می توانید با راه اندازی کارگاه تولید خوراک دام وطیور برای تمام انواع طیور گوشتی و تخم گذار، گوساله پرواری و شیرده، کنستانتره تولید کرد.

روش کار دستگاه کنسانتره ساز

با توجه به ویژگی ها و قیمت دستگاه کنسانتره ساز، این دستگاه مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. کنسانتره با توجه به فرمولی که از قبل برای آن در نظر گرفته شده تولید می شود. حتما با دامپزشک و مشاوران تغذیه باید مشورت کنید تا نیازهای بدنی حیوان را مشخص کنید و ترکیب مواد اولیه خوبی داشته باشید. در این حالت کنسانتره مرغوب خواهید داشت. همچنین اگر مواد اولیه خوب آسیاب و مخلوط شوند دانه های پلت که در انتها بدست می آیند مرغوب تر خواهند بود.

مواد اولیه را داخل دستگاه کنسانتره ساز بریزید. مواد با قرار گرفتن در معرض گرما و فشار تغییرات فیزیکی و شیمیایی روی آن صورت می گیرد. میکروب ها از بین می روند و با اضافه کردن مواد افزودنی تولید پلت آغاز می شود. با عبور کردن مواد از سوراخ های دای، تبدیل به دانه های کوچکی می شود که بسیار خوشخوراک هستند. این دانه ها پلت نامیده می شوند.

کنسانتره

کنسانتره یا پلت در واقع به حرارت دادن و تحت فشار قرار دادن مواد اولیه آسیاب شده و میکس شده گفته می شود. سپس این مواد در مجاورت هوا خشک و تبدیل به دانه ها یا حبه های پلت می شوند. رطوبت در پلت های معمولی در حدود 16 درصد است اما در پلت های با فیبر بالا کمی بیشتر است.

قیمت دستگاه کنسانتره ساز برای تولید دانه های پلت بسیار مقرون به صرفه تر از خرید خوراک از بیرون است. باید از مواد چسبنده برای قوام دادن به مواد اولیه استفاده کرد. این مواد شامل لیگنوزول، بنتونیت و یا ملاس هستند.

مزایای پلت

دانه های پلت علاوه بر خوشخوراکی، عاری از گرد و غبار و عوامل بیماری زا هستند. همین امر باعث خوشخوراکی و عملکرد بهتر گله می شود. همچنین حیوان زمان کمتری به خوردن اختصاص می دهد به این ترتیب انرژی حیوان صرف رشد می شود و نه غذا خوردن.

قیمت دستگاه پلت ساز

برای دانستن قیمت دستگاه کنسانتره ساز می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین می توانید در بخش محصولات قیمت ها را مشاهده و مشخصات دستگاه را بررسی کنید.

جمع بندی

دانستن قیمت دستگاه کنسانتره ساز برای دامداری ها و مرغداری ها بسیار اهمیت دارد. زیرا پرورش دهندگان به دلیل حجم بالای تولید تمایل دارند خودشان غذای حیوانات خود را تولید کنند. بدین منظور استفاده از دستگاه پلت ساز از اولویت های دامداران و مرغداران است. می توانید برای آگاهی از قیمت ها با ما در تماس باشید باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *