ماشین آلات خط تولید پلت, همه مقالات

دستگاه تولید پلت دامی به قیمت کارخانه

امروزه استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته در بخش مرغداری و دام‌داری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از جمله این تجهیزات می‌توان به دستگاه تولید پلت دامی اشاره کرد.

امروزه استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته در بخش مرغداری و دام‌داری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از جمله این تجهیزات می‌توان به دستگاه تولید پلت دامی اشاره کرد. از آنجایی که تامین خوراک دام از اهمیت بالایی برخوردار است و هرچه کیفیت خوراک دام بهتر باشد، شاهد سودآوری مجموعه خواهیم بود، درنتیجه استفاده از دستگاه تولید پلت دامی بسیار مهم و کاربردی است.

 این دستگاه می‌تواند خوراک مورد نیاز دام را به راحتی، با دقت و با کیفیت بالا تولید کند. خوراکی‌های پلتی که توسط این دستگاه تولید می‌شود در رشد و نموی دام تاثیر بالایی دارد و جهت تغذیه دام‌های شیرده بسیار مناسب هستند.

دستگاه تولید خوراک دام و طیور

می‌توان گفت که امروزه بسیاری از دامداران و مرغداران از دستگاه تولید خوراک دام و طیور استفاده می‌کنند. از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به دستگاه تولید پلت دامی اشاره کرد. از مزایای استفاده از دستگاه تولید خوراک دام و طیور می‌توان به تولید خوراکی‌هایی اشاره کرد که قابلیت هضم بالایی دارند، همینطور باعث کاهش هزینه‌ها خواهد شد، خوراک دام، غنی از پروتئین و ویتامین‌ها خواهد بود، میزان گردوخاک خوراکی کاهش خواهد یافت، خوراک توسط دام به صورت کامل مصرف خواهد شد و بسیاری از مزایای دیگر.

البته دستگاه تولید خوراک دام و طیور می‌تواند معایبی نیز داشته باشد. از جمله آنکه علوفه قبل از پلت شدن نیاز به آسیاب‌شدن دارند. قیمت این نوع دستگاه نیز با توجه به کیفیت ساخت و انواع و اندازه آن متغیر خواهد بود.

تولید کنسانتره دامی

تولید کنسانتره دامی از جمله منابع اصلی است که برای تولید غذایی سالم مورد استفاده قرار می‌گیرد. امر تغذیه دام‌ها با توجه به سوددهی بالای این بخش‌ها و تاثیر اقتصادی آن، به عنوان صنعت جداگانه در سطح جهانی مطرح است.

 با افزایش میزان جمعیت، افزایش پرورش دام نیز رونق پیدا کرده است. از جمله تولید کنسانتره دامی سبب شده است تا راندمان تولید، افزایش قابل‌توجهی داشته باشد. هنگام تولید کنسانتره دامی باید ترکیبات مشخصی از جمله سبوس، ذرت دامی، سویا، جو و… استفاده کرد. دستگاه‌هایی که در خط تولید کنسانتره استفاده می‌شود، هریک کار مشخصی انجام می‎‌دهند.

از جمله اجزا خط تولید کنسانتره دامی، بخش ورود یا دریافت موارد اولیه، آسیاب خط تولید، سیستم پلتینگ و … است. در بخش سیستم پلتینگ از دستگاه تولید پلت دامی استفاده می‌شود تا پس از پودر کردن موارد اولیه و ترکیب آن‌ها، وارد دستگاه تولید پلت دامی شود.

جمع بندی

با توجه به صرفه اقتصادی تولید و پروش دام و افزایش جمعیت و نیاز به تولیدات دامی، بحث خوراک دام‌ها اهمیت بالایی پیدا می‌کند. به طوری که در سطح جهانی، امر تغذیه دام‌ها صنعت جداگانه‌ای را به خود اختصاص داده است. از سوی دیگر، جهت سوددهی مجموعه‌های دامداری استفاده از کنسانتره دامی بسیار واجب و ضروری است. جهت تولید این کنسانتره، علاوه بر سایر دستگاه‌ها، دستگاه تولید پلت دامی نیز مورد نیاز خواهد بود.

در این مقاله به معرفی دستگاه تولید پلت دامی و میزان اهمیت تولید خوراک و کنسانتره دامی پرداختیم و بیان شد که این امر چقدر می‌تواند سوددهی فراوانی برای صاحبان این نوع کسب‌و‌کار داشته باشد. امیدواریم که با مطالعه این مطلب، اطلاعات سودمند و مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *