ماشین آلات خط تولید پلت, همه مقالات

مرجع قیمت دستگاه پلت ساز مرغداری در ایران

در این محتوا با قیمت دستگاه پلت ساز مرغداری و عوامل موثر بر آن آشنا می شویم. امروزه بهره گیری از تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته در هر شاخه ای از صنعت امری حیاتی حساب می گردد.

در این محتوا با قیمت دستگاه پلت ساز مرغداری و عوامل موثر بر آن آشنا می شویم. امروزه بهره گیری از تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته در هر شاخه ای از صنعت امری حیاتی حساب می گردد. در عرصه صنعت پرورش ماکیان، ابزیان و دامداری، بهره گیری از خوراک های فراوری شده و پلت شده مصداق بهره گیری از تکنولوژی در صنعت می باشد که دستگاه پرس پلت اصلی ترین دستگاه تامین آن به شمار می رود. از طرفی قیمت تجهیزات از قبیل قیمت دستگاه پلت دان مرغ آنلاین در این زمینه بسیار مهم است. ناگفته نماند که بالابودن کیفیت خوراک مصرفی گله مزایای فراوانی چه از نظر سود اوری و چه از نظر کیفیت محصول نهایی خواهد داشت. سرمایه گذاری روی قیمت دستگاه پلت ساز مرغداری به بهبود کیفیت پلت بسیار کمک می کند.

دستگاه پرس پلت و فرایند پلتینگ

در حالت کلی فرایند پلت کردن، تبدیل مواد خوراکی پودرشده به حبه هایی با ابعاد مشخص می باشد که به عنوان خوراک مورد استفاده قرار می گیرد. خوب است بدانید که از دستگاه پلت ساز برای کار های دیگری همچون تولید کود نیز استفاده می شود، قیمت دستگاه پلت کود مرغی نیز باتوجه به اپشن ها و ظرفیت آن تعیین می گردد.  استفاده از روش پرس پلت می توان برای  انواع دام، انواع ماکیان و البته ابزیان مختلف خوراک مناسب و متعادلی را تولید کرد. در فرایند پلت کردن پس از آنکه مواد توسط آسیاب پودر شده و سپس توسط میکسر با یکدیگر مخلوط شدند، میکس اماده شده وارد دستگاه کاندیشینر می شود تا اماده پلت شدن گردد.

نوع دستگاه پرس پلت مرغداری بر اساس قیمت دستگاه پلت ساز مرغداری متفاوت خواهد بود. با ورود موادی که فرایند کاندیشینگ را پشت سر گذاشته اند، از طریق فشار های مکانیکی منظم مواد از حفره هایی به نام دای عبور کرده و به پلت تبدیل می شوند. با تنظیم دای ها و دستگاه پرس پلت می توان قطر یا سطح مقطع و البته طول پلت ها را تغییر داد. ناگفته نماند که پلت کردن خوراک دام  با استفاده از ذرات که به اندازه کافی ریز شده اند بسیار مناسب می باشد. از طرف دیگر مواد آسیاب شده در مجاورت هوا به سرعت اکسید می شوند اما زمانیکه به فرم پلت در می آیند به راحتی اکسید نمی شوند. این مورد مزیت بالایی برای این دستگاه مخسوب می گردد و این مزایا قیمت دستگاه پلت ساز مرغداری را کاملا توجیه می کند.

قطعات مورد استفاده در دستگاه پرس پلت

دستگاه پرس پلت از قطعات مختلفی تشکیل می شود، البته توجه داشته باشید که بر حسب نوع دستگاه، سیستم آن، قیمت دستگاه پلت ساز مرغداری و همچنین قطعات دستگاه متفاوت خواهد بود. در ادامه لیستی از قطعات مهم دستگاه را شرح می دهیم:

_ تیغه برش دستگاه

_ پاور های هدایت بار

_ حفاظ مکانیکی

_ پیچ های دای و تنظیم رولر

_ شافت اصلی پلت، شافت رولر

_ تمسه پلت

_ رینگ حرکت دهنده پلت

_ قطعه عینکی پلت

_ مهره ی جلوی رولر

جمع بندی

لازمه انتخاب بهترین نوع دستگاه پرس پلت اشنایی با انواع آن و مشخصات این دستگاه می باشد. در این صورت شما میتوانید با بهترین قیمت دستگاه پلت ساز مرغداری خریداری کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *