ماشین آلات خط تولید پلت, همه مقالات

مشاوره آنلاین “دستگاه پلت دان مرغی”

دستگاه پلت دان مرغی، دستگاهی است که معمولاً در مرغداری‌ها و مراکز دامپروری از آن‌ها استفاده می‌شود و جهت تهیه و تولید خوراک پلت شده، برای تامین تغذیه دام و طیور مناسب است.

دستگاه پلت دان مرغی، دستگاهی است که معمولاً در مرغداری‌ها و مراکز دامپروری از آن‌ها استفاده می‌شود و جهت تهیه و تولید خوراک پلت شده، برای تامین تغذیه دام و طیور مناسب است. این دستگاه، تغذیه طیور را به صورت پلت‌شده تامین می‌کند.

امروزه می‌توان گفت؛ تمام مرغداری‌هایی که در سراسر کشور فعالیت دارند، از دستگاه پلت دان مرغی برای تهیه خوراک مورد نیاز طیور خود استفاده می‌کنند. زیرا استفاده از این دستگاه، می‌تواند خوراک طیور را به راحتی و با دقت بالا تهیه کند. همینطور، لازم به ذکر است که استفاده از این دستگاه پلت دان علاوه بر مرغ‌داری‌ها، می‌تواند برای دام‌ها و آبزیان نیز مورد استفاده قرار گیرد.

خط تولید پلت مرغ

خط تولید پلت مرغ، نیاز به دستگاه پلت دان ‌مرغی دارد که این دستگاه، جهت تامین خوراک دام و طیور و آبزیان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین طور خط تولید پلت مرغ شامل دستگاه‌هایی مانند دای، رولر یا غلتک، پوسته و ورق‌های مختلف، دینام، آکرو موتور، گیربکس، تسمه و تابلو برق خواهد بود که برای ساخت انواع دستگاه پلت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در خط تولید پلت مرغ، خوراکی‌های طیور از طریق فیدر به مخزن دستگاه راه پیدا می‌کند. سپس این خوراک‌ها بخار داده می‌شود و به بخش پلت زن وارد می‌گردد. در خط تولید پلت مرغ در بخش پلت‌زن، غلتک‌هایی وجود دارند که با فشار بالا، ابتدا خوراک را از منافذ دستگاه عبور داده و سپس تیغه‌های دستگاه پلت را برش می‌دهند.

قیمت دستگاه تولید پلت مرغی

پارامترهای مختلفی می‌تواند بر روی قیمت دستگاه تولید پلت مرغی تاثیر بگذارد. قیمت دستگاه تولید پلت مرغی به عواملی از جمله کیفیت، نوع، تعداد، جنس، ضخامت، شرکت سازنده، همین طور خودکار یا نیمه خودکار بودن پلت مرغی بستگی دارد. قطعات مختلف و مواد به کار رفته، هنگام ساخت دستگاه پلت نیز مهم هستند و بر روی قیمت دستگاه تولید پلت مرغ تاثیر می‌گذارند. لذا افرادی که قصد خرید این دستگاه را دارند، باید به آن توجه نمایند.

جمع بندی

دستگاه پلت دان مرغی، یک دستگاه بسیار مفید است که علاوه بر مرغداری، در واحدهایی مانند واحد آبزیان و دام نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. برای ساخت این دستگاه، از ابزار و تجهیزات مختلفی استفاده می‌شود. از جمله مزایای استفاده از دستگاه پلت دان مرغی، می‌توان به کاهش آلودگی و گردوخاک، کاهش مصرف انتخابی غذا، بالارفتن مصرف غذا و رشد بهتر پرندگان، افزایش میزان خوش‌خوراکی جیره غذایی، افزایش سرعت رشد به میزان حدود ۱۵درصد با خوراک پلت‌شده، بالارفتن بازده غذای پلت‌شده به میزان ۵ تا ۱۰ درصد، حمل‌ونقل آسان خوراک، افزایش عملکرد وزن طیور و از بین رفتن برخی از عوامل بیماری‌زا در خوراک و غیره اشاره کرد.

در این مقاله، سعی بر آن شد که به طور مختصر و جامع به معرفی دستگاه پلت دان مرغی و کاربردها و ویژگی‌هایش بپردازیم. همچنین بیان شد که اجرای خط تولید پلت مرغ چقدر ضروری بوده و می‌تواند درآمدزا باشد. بنابراین با خرید و سرمایه‌گذاری در این حوزه، می‌توان پس از مدتی به سود خوبی دست یافت. امید است که آنچه در این مطلب بیان شد، مفید و مورد استفاده واقع شده باشد. از همراهی صمیمانه شما سپاسگزاریم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *